اکسیر برای فروشندگان املاک

ملکی برای فروش دارید یا می خواهید تمامی واحـدهای یک ساختمان را یکجا بفروش برسانید یا شاید می خواهید واحدهایی را پیش فروش کنید یا به فکر اجاره واحد تجاری، اداری و یا مسکونی هستید.

EXIR-FOROOSHANDEH-PIC-01

  1. با آژانس اکسیر تماس بگیرید و ملکی که قصد فروش آن را دارید را برای اکسیر شرح دهید تا ثبت شود.
  2. بعد از هماهنگی های لازم با شما، عکاسان اکسیر برای عکاسی از تمامی زوایا و جزئیات ساختمان و فضاهای داخلی و خارجی ملک به ساختمان مورد نظر اعزام خواهند شد.
  3. در کمترین مدت زمان ممکن، فایل ملک شما به بانک اکسیر اضافه خواهد شد و برای شما یک پیامک به منظور دسترسی شما به بخش VIP ارسال خواهد شد. شما می توانید با استفاده از کلمه کاربری و رمز عبور به وبسایت اکسیر وارد شده و ملک خود را با جزئیات درج شده ملاحظه و تایید نمایید.
شاید نمی دانید !
آژانس اکسیر، خریداران مقیم خارج از کشور و علاقمند به خرید ملک در تهران را نیز به عضویت خود درآورده است.

EXIR-FOROOSHANDEH-PIC-02

 

چرا پروسه کاری اکسیر موفق است؟
زمانی که ملک شما وارد می شود، اکسیر کار خود را از نقطه صفر شروع نمی کند به این مفهوم که اکسیر منتظر نمی ماند تا مشتری ملک شما پیدا شود بلکه از قبل، مشتریان علاقمند به خرید یا اجاره ملکی با این خصوصیات را به عضویت خود درآورده و به محض ورود ملک شما به سیستم، پروفایل شما را به ایشان پیشنهاد می دهد.

 

 

EXIR-FOROOSHANDEH-PIC-03

  • پس از معرفی ملک شما به اکسیر و قبل از عکاسی، روز و ساعت دقیق عکاسی و نحوه عکاسی و تعداد عکاسان از طرف دفتر اکسیر با شما هماهنگ خواهد شد.
  • عکاسان اکسیر به همراه معرفی نامه و کارت شناسایی از سوی دفتر اکسیر برای عکاسی از ساختمان و ملک مورد نظر نزد شما خواهند آمد.
  • تمامی عکاسان و نیروهای اجرایی اکسیر با پوشش لباس فرم این مجموعه با درج لوگوی اکسیر برای عکاسی از پروژه های ساختمانی در محل حاضر خواهند شد.
گزارش هفتگی تعداد پیشنهاد ملک شما به مشتریان، در آخـر هر هفته بصورت پیامک برای شمـا ارسـال خواهد شد.
تلفـن :  22292203 - (021) دورنگار : 26151135 - (021)
خیابان شهید با هنر (نیاوران)، بعد از تقاطع کامرانیه، مجتمع نارون طبقه سوم اداری، واحد 303
کلیه حقوق سایت متعلق به آژانس املاک اکسیر می باشد